Dag 3: 08-06-2019

8 juni 2019 - Pudong Xinqu, China

Vanacht om 00.00u, hebben we gezongen omdat Nikki 19 geworden is. Toen zijn wij om 01.30u gaan slapen. Vanochtend kon ik uitslapen, om 08.20u ging de wekker. Om 09.00u zijn wij met zijn 4e gaan Yoga'en, Nikki doet dat vaker dus die ging ons "les" geven. Daarna zijn wij voor ontbijt de stad in gegaan, we wouden naar de Sunshine bakery die sommige van de groep gisteren gezien hadden. Alleen konden we die nergens vinden dus hebben we op het metro station iets gehaald. Daarna zijn we met de metro naar yuyuan garden gegaan. Daar hebben we door veel smalle straatjes gelopen en gezien hoe zij daar "leven".Er waren veel kleine winkeltjes en marktkraampjes.

Daarna zijn wij naar city god tempel geweest en hebben daar wierrook opgestoken. Daarna zijn wij over een brug gelopen en wouden naar een yuyuan garden, maar die was nog maar 30min open dus we zijn van plan morgen te gaan.

20190608_150002

Toen had ik veel pijn en Shirley ging dan mee terug, dus zijn wij met zijn 2e terug naar de campus te gaan. Daar hebben we in een supermarkt noodles gehaald, deze vond ik te pittig en dus niet te eten. Daardoor werd mijn avondeten uiteindelijk een appel.

IMG-20190608-WA0007

Nu zit ik hier op bed te schrijven, zometeen lekker slapen en morgen weer een nieuwe dag!

1. Lucas Koelemeijer:
    8 juni 2019
    Het lijkt mij een geweldige reis, maar take care of yourself En pak je rust en maak er nog verder een mooie reis van.