Dag 6 Finland

11 oktober 2019 - Helsinki, Finland

Vanochtend vroeg de wekker om de bus naar treinstation in Tampere te hebben. De 1ste 2 bussen gemist, de 2e omdat die ergens anders stopte dan waar wij stonden.

Nou eenmaal in de trein zat t ook niet mee, we stonden stil en reden langzamer vanwege een gebroken raam.

In Helsinki aangekomen kwamen we erachter dat wij heel dicht bij centraal zitten. De sleutel op gehaald en de spullen gedumpt in het appartement. Hierna gingen we lunchen, heb voor t eerst in mijn leven kebab op. Toen werd Anna gebeld door de receptie van het vorige appartement omdst er 1 sleutel miste. Dus stress alom maar uiteindelijk zat die nog in een tas. Dus we gingen shoppen en boodschappen doen en hebben de sleutel op de post gedaan.

Hierna ben ik in slaap gevallen voor een half uur want toen moesten we weg naar de ijshockey wedstrijd. Mirre dacht dat t stadion een half uur lopen was maar nee het was toch ergens anders, zo'n 89min lopen weg. Dus de trein gepakt en stonden eerst bij t verkeerde treinstation. Maar uiteindelijk optijd aangekomen en het was het waard. Ze zijn alleen super agressief tijdens de game.

20191011_185136

Ohw ja ff een side note: Ik kan een rubrik kubus oplossen