Dag 13: 18-06-2019

18 juni 2019 - Shanghai, China

Vanochtend ging om 07.15u de wekker, eerst even checken of ik mijn skills assesment en verslag gehaald had. Ja, dat is gebeurd dus bsa grens is binnen🎉. Daarna mijn bed uit en het lijkt hier Nederland wel, met de regen het komt loodrecht naar beneden. Daarna de bus in naar het ziekenhuis toe.

Daar aangekomen gingen we eerst naar een filmpje kijken over de geschiedenis van wat wanneer gebeurd is. Daarna hebben we een rondleiding gekregen door het ziekenhuis. Ik ben helemaal verbaasd over hoe er hier mee omgegaan wordt. Ze liggen met meerdere op een kamer en het zijn geen hele grote kamers. Als laatste keken we op de intensive of care en daar hebben we een operatie gezien van een man die een tracheo stoma kreeg. Dit gebeurde midden op de zaal omdat zijn leven gered moest worden, hier mochten we bij kijken. Toen moesten we terug naar de 1ste zaal voor een conclusie en werden er foto's gemaakt met onze groep.

Daarna werden we "vrij" gelaten, je kon zelf kiezen wat je ging doen. Wij namen de metro terug naar de campus en hebben onderweg wat te lunchen gekocht. Aangezien het nog steeds hondenweer is, ben ik op de campus aangekomen meteen gaan douchen.

Hierna ben ik met Shirley ga leren, met heel veel eten. Tussendoor hebben we nog meer eten gehaald in het winkeltje op de campus. Daarna nog wat geleerd en voor een uur in slaap gevallen. Toen noodles gegeten en hadden we geen motivatie meer om te gaan leren dus zijn we naar t koffietentje hier op de campus gelopen en hebben we koffie gedronken. Al met al was het een lekker rustig middagje en hebben we morgen de laatste maar ook drukke dag hier in Shanghai. Donderdag vertrekken we al weer naar Beijing.

1. Samantha:
    21 juni 2019
    Goede reis terug! Was leuk om je zo te volgen!