Dag 14: 19-06-2019

19 juni 2019 - Pudong, China

Vanochtend om 07.00u ging de wekker, zodat we om 08.00u konden vertrekken. Maar in China gaat t nooit volgens planning dus we vertrokken pas om 08.30u.

Met de bus gingen we naar water town om 10.00u kwamen we hier aan. Toen hebben we een rondleiding gehad en daarna zijn we gaan lunchen. Lekker uitgebreid buffet. Hierna hadden we een uur de tijd om zelf rond te lopen. Wij liepen met zijn 2e en toen kwamen we ergens waar we nooit geweest waren. Dus we waren de weg kwijt, maar uiteindelijk hebben we die weer terug gevonden.

Daarna weer 1.5u in de bus terug, op de campus aangekomen hadden we onze laatste praktijkleren les. Dit vond ik echt super nuttig, ondanks dat het zo laat was heb ik er iets van opgestoken. Hierna zijn we eten gaan halen, wederom patat met kip stukjes.

Na t eten was het tijd om de tas in te pakken en om eten in te slaan voor in de trein. Nu alles ingepakt staat komt t besef dat morgen om 04.00u de wekker gaat en dat het tijd is om te vertrekken naar Beijing voor de laatste paar dagen. Zaterdag kom ik alweer thuis.