Dag 1: 06-06-2019

6 juni 2019 - Shanghai, China

Gisteren om 13.45u thuis vandaan vertrokken, zodat ik om 14.15u op Schiphol was. Om 17.20u zijn we de lucht in gegaan naar China, toen avondeten gehad in het vliegtuig. Je kon kiezen tussen kip met rijst of aardappels met rund, ik koos voor kip met rijst. Daarna thee gedronken en geprobeerd te slapen, dit is niet gelukt. Tijdens de vlucht heb ik 2 films gezien, the children act en Vaiana. Vanochtend ontbijt en daarna zijn we geland op Chinese bodem.

Om 10.05u zijn wij geland op Chinese bodem, toen de douane door en om 12.30u konden we met de bus verder. Vervolgens zijn we even gestopt bij een bank om Chinees geld te pinnen (alles is hier zoveel goedkoper dan in Nederland!). Daarna kwamen we bij de campus aan, eerst geluncht en daarna kamers ingericht. Toen hadden we een rondleiding over de campus en vervolgens vrije tijd. Wij zijn met 5 meiden de stad in gegaan en hebben ook bij een tentje lekker avond gegeten, je niet wat je krijgt want alles is in het Chinees. Daarna terug gegaan en wat er gehaald, daarbij zei een kan dat we wel weer naar buiten konden want t was droog. Nou niet dus we zijn zeiknat geworden, nu lekker gedoucht, thee gedronken en zo meteen lekker slapen.

20190606_141024 lunch

20190606_181439 avondeten

1. Jochem de Wit:
    6 juni 2019
    Supergaaf! Leuk dat je ook de stad in gaat om daar te eten. Het eten ziet er echt onwijs goed uit. Ik ben benieuwd naar de komende blogposts!
  2. Lauren van 't Hart:
    Super Leuk Ingrid! Zo weet ik toch nog een beetje of alles goed gaat daar. ❤
  3. Lucas Koelemeijer:
    6 juni 2019
    Super leuk Ingrid zo kunnen wij jou mooiste momenten tijdens jou reis meebeleven. En zien dat alles daar goed
  4. Ruud van Schie:
    6 juni 2019
    Helemaal leuk Ingrid, zo kunnen we als het ware met je meereizen. Geniet ervan!
  5. Samantha:
    6 juni 2019
    Wat leuk, wij volgen je blogs hoor! Veel plezier daar! X
  6. Jenny:
    6 juni 2019
    Ben benieuwd waar je zit in China! Super leuk en veel plezier!
  7. Pauline:
    7 juni 2019
    Super leuk om zo toch je verhalen mee te beleven. Hoe gaat het eten met stokjes ;)?